Μέσα από την ψυχή και τ' άστρα...

1/12/12

Καρκίνος - Δεκέμβριος '12



Μηνιαίο memo

Από τότε που ο Κρόνος μπήκε στο Σκορπιό (αρχές Οκτωβρίου), ο έρωτας κυκλοφορεί στους δρόμους σαν χαμένος προσπαθώντας να βρει που πήγε τόση ξεγνοιασιά και ανεμελιά. Ναι, η ατμόσφαιρα έγινε πιο βαριά, οι ευθύνες αβάσταχτες, και τα πρέπει πολλά. Τόσα πολλά που υπερτερούν των θέλω. Μέχρι ενός σημείου όμως. Ένα από αυτά είναι η παρουσία Άρη και Πλούτωνα στο τομέα των σχέσεων σου που βάζει βόμβες που είναι θέμα λεπτών, άντε ωρών το πολύ, μέχρι να σκάσουν (όσο χρόνο χρειάζεσαι αυτή την εποχή για να αλλάξεις, βρεις, ενδώσεις στο αντικείμενο του πόθου σου). Ένα άλλο αξιοσημείωτο γεγονός είναι η παρουσία του διδύμου Αφροδίτης-Ερμή, στο Σκορπιό επίσης, για το πρώτο μισό του μήνα. Οπότε αν η έκρηξή σου έχει απώλειες, θα μπορέσεις σαν καλός/η διαπραγματευτής να μαζέψεις ό, τι υπερβολές έγιναν και ειπώθηκαν και να βγεις και από πάνω, αν χρειαστεί! Και ναι, ακόμα κι αν η πληγή που δημιουργήθηκε πρόσφατα είναι βαθειά, εσύ θα μπορέσεις να την επουλώσεις και να ερωτευτείς τον/την επόμενο/η που θα σου ψελλίσει τρυφερά λόγια αγάπης και να τον/την εμπιστευτείς ξανά και ξανά και…
Κι αν για λίγο θέλεις να ξεκουραστείς από τις μάχες του έρωτα, μπορείς κάλλιστα να διοχετεύσεις την ενέργειά σου στα επαγγελματικά. Ναι, ο Ουρανός στο πιο ψηλό σημείο του ωροσκοπίου σου γυρίζει σε ορθή πορεία και σε καλεί να κάνεις ό,τι ανατροπή θέλεις στα επαγγελματικά σου και να πατήσεις το πόδι σε όποιον ανιαρό τύπο βαρέθηκες να ακούς να σου μιλάει για το μέλλον με λόγια και ιδέες της προηγούμενης δεκαετίας. Έχεις όση ενέργεια χρειαστεί για να σαγηνεύσεις, να εκπλήξεις και στο τέλος να πετύχεις.

Και να μην ξεχάσω επίσης…

13/12 Νέα Σελήνη στον Τοξότη (21η μοίρα): Οι θετικές αλλαγές που υπόσχεται αυτή η Νέα Σελήνη στη ζωή σου αφορούν κυρίως το πέρασμα σε μία πιο ενδιαφέρουσα και συναρπαστική καθημερινότητα, όπου η δουλειά σου θέλεις να είναι αντάξια των στόχων σου και των επιλογών σου. Πρώτο ρόλο έχει το σώμα σου, το οποίο πρέπει να δυναμώσεις. Πώς αλλιώς θα μπορέσεις να ανταπεξέλθεις στις καθημερινές προκλήσεις και στις εργασιακές αλλαγές, αν δεν συνειδητοποιήσεις πώς το σώμα είναι σαν ένα όχημα που αποδίδει τα μέγιστα αν αντικαταστήσεις την απλή βενζίνη με αυτή των 100 οκτανίων;

28/12 Πανσέληνος στον Καρκίνο (7η μοίρα): Καρκίνοι του πρώτου δεκαημέρου ενωθείτε. Όχι, σοβαρά τώρα, σας συμβουλεύω να προετοιμαστείτε για το πιο επεισοδιακό κλείσιμο χρονιάς ever, αφού η Πανσέληνος στο ζώδιό σας συνοδεύεται από τον πλανήτη των μεταμορφωτικών αλλαγών –Πλούτωνας– στις σχέσεις σας και τον πλανήτη των επαναστάσεων –Ουρανός– στην καριέρα σας. Χρειάζεται να πούμε κάτι άλλο;

New Year’s Resolutions!

(1) Το ένστικτο μου! Να ακούω την εσωτερική φωνή μου περισσότερο
(2) Εγώ έχω σημασία! Να μην φορτώνομαι μόνο με τα θέματα των άλλων αλλά να συζητάω και γι’ αυτά που απασχολούν εμένα, να φροντίσω το σώμα μου.
(3) Εργασία σημαίνει Δημιουργία! Να αξιοποιήσω τη φαντασία μου, να γίνω πιο δημιουργικός/η, να βοηθήσω όσους μπορώ εθελοντικά.
(4) Μαθαίνω να συγχωρώ εμένα πρώτα! Να προσφέρω σε όσους έχουν ανάγκη, να αποδεχτώ τις ευαισθησίες μου, να αγαπήσω τα λάθη μου, να κάνω ειρήνη με το παρελθόν μου.

(Το άρθρο αυτό πρωτοδημοσιεύτηκε στο www.stardome.gr, το μεγαλύτερο αστρολογικό community στην Ελλάδα) 

ΚΡΙΟΣ          ΤΑΥΡΟΣ          ΔΙΔΥΜΟΙ          ΚΑΡΚΙΝΟΣ          ΛΕΩΝ          ΠΑΡΘΕΝΟΣ          ΖΥΓΟΣ          ΣΚΟΡΠΙΟΣ          ΤΟΞΟΤΗΣ          ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ          ΥΔΡΟΧΟΟΣ          ΙΧΘΥΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου