Μέσα από την ψυχή και τ' άστρα...

1/12/12

Ιχθύες - Δεκέμβριος ΄12



Μηνιαίο memo

Το πρώτο μισό του μήνα ο Ερμής και η Αφροδίτη στο Σκορπιό σε βοηθούν να νιώσεις μέσα στα νερά σου, αφού με τις συναισθηματικές σου κεραίες τεντωμένες καλείσαι να σκεφτείς τρόπους για να δεις πιο αισιόδοξα το μέλλον σου. Είναι οι άνθρωποι που γνωρίζεις, οι σπουδές που κάνεις, τα βιβλία που διαβάζεις και τα ταξίδια που κάνεις, όλα αυτά που σε κάνουν να χτίζεις μία σταδιοδρομία πιο δυνατή. Οι ευκαιρίες δε που παρουσιάζονται τώρα είναι τόσο σημαντικές που μπορούν να κάνουν την απόσταση μεταξύ προσπάθειας και επιτυχίας σχεδόν μηδαμινή. Δώσε βάση σε ό, τι ακούς και μαθαίνεις, γιατί το δεύτερο μισό του μήνα το δίδυμο αυτό των πλανητών μεταφέρεται στον οίκο της καριέρας σου και σου ζητά να φερθείς με επαγγελματισμό και διπλωματία για να αποδείξεις την αξία σου. Γιατί μπορεί στα επαγγελματικά σου να δίνεις όλο σου το Είναι και να επιβραβεύεσαι, αλλά στα οικονομικά σου ο Ουρανός που γυρίζει σε ορθή πορεία δεν υπόσχεται καμία ασφάλεια για το επόμενο εξάμηνο. Τη μία θα τρέφεσαι από πολλές και διαφορετικές οικονομικές πηγές, ενώ την άλλη θα αρκείσαι στη δόξα, αλλά χωρίς το χρήμα. Κάνε οικονομία λοιπόν στο απόθεμά σου αλλά και στη σωματική σου ενέργεια. Γιατί με τέσσερις πλανήτες σε ζώδια της Φωτιάς, πόσο μπορεί να αντέξει ένα ψάρι πριν εξατμιστεί το νερό μέσα στο οποίο κολυμπάει;

Και να μην ξεχάσω επίσης…

13/12 Νέα Σελήνη στον Τοξότη (21η μοίρα): Επιβράβευση και προσπάθεια, προσπάθεια και εξέλιξη – είναι η νέα τροπή που παίρνουν τα επαγγελματικά σου. Κι αν μέσα σε όλη αυτή την ανθοφορία βρεις την ευκαιρία να προχωρήσεις και την προσωπική σου ζωή ένα βήμα παρακάτω (με ένα γάμο, ένα σπίτι, ένα παιδί), άσε τον εαυτό σου να το απολαύσει και να δημιουργήσει όπως το ονειρεύτηκε.

28/12 Πανσέληνος στον Καρκίνο (7η μοίρα): Όταν η ανάγκη σου να έρθεις κοντά σε κάποιον άλλο δεν ικανοποιείται, τότε ο έρωτας, το φλερτ και η διασκέδαση μετατρέπονται σε βάσανο, άγχος και πόνο. Κι αν δεν μπορεί να είναι έρωτας, τότε θα γίνει ανάγκη να νιώσεις μοναδικός και δημιουργικός μέσα από την εργασία και τις δραστηριότητές σου. Και στις δύο περιπτώσεις, δημιουργείς με κάθε τρόπο.

New Year’s Resolutions!

(1) Εγώ και οι δικοί μου άνθρωποι! Να φροντίσω τους οικείους μου και να τους αφιερώνω περισσότερο χρόνο.
(2) Το σπίτι μου είναι βασίλειο μου! Να απολαμβάνω περισσότερο το σπίτι μου και να ξεκουράζομαι, να ανακαινίσω την αγαπημένη μου γωνιά, να καλώ περισσότερο τους φίλους μου στο σπίτι μου, να σκεφτώ τα οφέλη μίας πιθανής μετακόμισης.
(3) Να δένομαι (συναισθηματικά) λιγότερο, να τολμώ περισσότερο (στη καριέρα)! Να ανανεώσω την καριέρα μου, να οριοθετήσω μία αλλαγής εργασίας και να σκέφτομαι πιο αισιόδοξα.

(Το άρθρο αυτό πρωτοδημοσιεύτηκε στο www.stardome.gr, το μεγαλύτερο αστρολογικό community στην Ελλάδα) 

ΚΡΙΟΣ          ΤΑΥΡΟΣ          ΔΙΔΥΜΟΙ          ΚΑΡΚΙΝΟΣ          ΛΕΩΝ          ΠΑΡΘΕΝΟΣ          ΖΥΓΟΣ          ΣΚΟΡΠΙΟΣ          ΤΟΞΟΤΗΣ          ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ          ΥΔΡΟΧΟΟΣ          ΙΧΘΥΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου